Another Twilight Story











{12/06/2010}   cap. 14 Dragostea doare….la propiu part. 2

Nota autor:Dupa mesajul de la sponsorii nostri inexistenti,este timpul sa reluam povestea,si imi pare rau ca ati ast. asa mult pt. part.2.Scuze.

………………………………………………………………………………………………………………………..

BHPov

„-Stai putin.Vrei sa spui ca nu stii despre ce am vorbit toata pauza de masa?”a intrebat Harry.

„-AAAAAAAAAAAAAAA………………..”m-am balbait eu

„-Da,nici eu.”am spus si am chicotit amandoi

Intre timp l-am observat pe Eric indreptandu-se spre Mike,si l-a atins pe umar:

-AAAAAAAAAAA………..Nu ma rani.a spus Mike speriat

-Relaxeazate.Sunt doar eu.a spus Eric

-Doamne,am crezut ca esti Angela.Imi este atat de frica ca deja am transpirat prin 3 camesi.a spus Mike si s-a mai uitat in jur

-Si eu.a spus Eric

-Pe tine ce te ingrijoreaza?a intrebat Mike

-Nimic.a spus Eric.Uite,am o miscare buna pentru tine.Vino spre mine.a spus Eric si s-a  asezat in pozitie de atac,iar Mike s-a dus spre el,iar Eric s-a ghemuit la pamant

-Ce faci?a intrebat Mike.asta o sa castige intrebarea anului 🙂

-Se numeste „Armadilo”.Protejeaza fata si toate organele vitale.a explicat Eric

-Asta e tot?a intrebat Mike

-O,mai e.a spus Eric.Te rog nu-mi face rau,te rog nu-mi face rau,te rog nu-mi face rau. a spus Eric

-Pe bune?Asta e cel mai stupid lucru din cate am vazut.a spus Mike si,cand eu si Harry l-am atins pe umar a facut si el exact la Eric.

-A.Armadilo.am zis eu si Harry si ne-am dus sa luam un suc,iar cand ne-am intors,l-am auzit pe Mike spunandu-i lui Eric:

-Doamne,ce ma fac?Daca o las pe Angela sa ma bata,toata lumea va crede ca sunt ul las,insa daca o bat…..si nu a mai continuat deoarece Angela a intrat in cantina si a luato cana de Cola in mana si a spus:

-Hei Newton,stii ce o sa fac cu tine?Asta e capul tau acuma,iar asta este capul tau dupa ce termin cu tine.a spus ea si a stalcit cana,si toti de fata am ramas masca.sigur fata asta nu e un vampir?

-Nu cred ca e o optiune sa o bati.a spus Eric

-Angela,ce spui daca am face pace?a intrebat Mike incercand sa scape de lupta

-Da.Ai dreptate.E cel mai bine.a spus Angela si a dat mana cu Mike,insa in cateva sec.,am aflat ca este o capcana,deoarece Angela ii strangea mana lui Mike cu putere ,iar el a spus,cred ca din cauza durerii:

-Mai vede cineva o lumina orbitoare?Bunico?Tu esti?a spus Mike cazand la pamant,iar Angela s-a trantit pe el.nu e la ce va ganditi.

-Angela,nu trebuie sa ne luptam,de fapt,mereu te-am placut.a spus Mike,incercand sa scape din stransoarea Angelei,insa ea nu l-a crezut

-Da,sigur.s spus ea si s-a mai trantit odata pe el.

-Nu,e adevarul.Imi place ce fel ii bati pe ratatii aia cu care te lupti.a spus Mike

-Serios?a spus Angela si l-a lasat pe Mike sa respire si sa se ridice

-Nu e evident?a spus Mike cu o voce pitigaiata

-OK,da.Ai dreptate.a spus Angela

-Ne mai vedem.a spus Mike

-Bine.Pa.a spus Angela,si dupa ce a plecat,eu si Harry ne-am apropiat de Mike si l-am intrebat:

-Da cand iti place de Angela?

-De cand corpul ei imi sfarma pieptul.a spus Mike

………………………………………………………………………………………………………………………………

Scuze ca a durat atat de mult insa am avut compu bulit.In fine.Sper sa va placa.



Sooper 😡
Hai ca Angela e tare 🙂



Tu ti-ai reparat calculatorul si l meu s-a stricat :((



drumuliubirii says:

sooper..

imi place de angelA:)):))):))):))



monika96 says:

angela e tare iar de mike care de obicei se crede cel mai tare imi place ca e un fricos chiar ai imaginatie



Lasă un comentariu

et cetera